Kövess a Facebook-on is!

KELKÁPOSZTA FASÍRT

A héten elég sok zöldséges ételt készítek, leginkább különféle püréket és gondoltam, hogy valami szintén zöldséges feltétet kreálok hozzájuk, így találtam rá a kelkáposzta fasírtra :)

HOZZÁVALÓK (10 darabhoz)
300 g kelkáposzta
1 db zsemle
1 db tojás
1 púpos evőkanál zsemlemorzsa (plusz a panírhoz)
2 nagy csipet só
őrölt fekete bors és kömény
félmarék parmezán

A kelkáposztát vékony csíkokra vágjuk majd sós vízben 15-20 perc alatt puhára főzzük. A megfőtt káposztát leszűrjük, jól kinyomkodjuk belőle a vizet és keverő tálba tesszük. Hozzáadjuk a korábban beáztatott zsemlét (én vízben áztattam, de tejben is lehet), a tojást, zsemlemorzsát, parmezánt és a fűszereket. Jól összegyúrjuk. Kis korongokat formázunk, zsemlemorzsába forgatjuk, majd forró olajban pár perc alatt mindkét oldalát aranybarnára sütjük.

Húsmentes is lehet finomat csinálni. Próbáljátok ki! Tejföllel is nagyon finom! :)

A receptet az ApróSéf oldalán találtam, parmezánnal egészítettem ki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése